Kansakoulumme

Kansakoulumme

perjantai 16. lokakuuta 2015

Keittiöhaaveet

Meillä oli yksi häälahjatoive - jos halusi lahjoin meitä muistaa. Raha-avustus meidän unelmakeittiön saamiseksi. Ollaan tosi kiitollisia ja otettuja kaikista muistamisista ja ollaankin jo päästy haaveissa ihan konkreettisiin suunnitelmiin ja kohta jo ihan toteutukseenkin asti.

Kaikki lähtee tapetista, eikö?? Tapetti oli alunperin valittu vierashuoneeseen mutta muutinkin mieleni, kuinkas muutenkaan ja siitä tuleekin keittiömme sinivalkoinen osuus.




Päädyimme Ikea keittiöön! Jos joku nyt ajattelee että blaaah niin senkun. Ikeasta löytyi meille hyvä hinta ja kokonaisuus. Yllättävän hyvin Ikeassakin sai tehdä mittatilaustyyppisiä ratkaisuja ja persoonallisen toteutuksen. Näette sitten... :)


 Aamuaurinko!!! Tämä syksy on ollut kyllä paras ikinä. Joka viikonloppu pääsääntöisesti on paistanut aurinko (paitsi meidän hääpäivänä) :D Taas paistaa ja nautin lomapäivästäni, keittiösuunnitelmia tsekkaillen.



Huomenna olisi tarkoitus suunnata nokka kohti Ikeaa ja tuoda sieltä kotiin keittiö osineen. Remppavaiheeseen ei vielä päästä koska keittiön lattia tulee hoitaa kuntoon ennen sitä. Meille kävi hyvä säkä keittiörempan ajoituksen suhteen sillä Ikean keittiöviikot alkoivat juuri.

2 kommenttia:

  1. No meneepäs meillä taas ajatukset yksiin, heh. Mä oon kanssa suunnitellut Ikean keittiötä koska mun kahdella ystävällä on sellainen, toisella ollut jo 10 vuotta ja toimii, toisella vasta vuoden päivät. Voi miten ihanaa kun saatte jo nyt uuden keittiön :) Mä oon asunut tässä 8 vuotta ja en tiedä minä vuonna se haave toteutuu.

    VastaaPoista
  2. Joo, toivottiin häälahjaksi avustusta keittiöremppaan ja onneksi nyt päästään jo tekemään :)

    VastaaPoista

Kiitos viestistäsi! Olisi mukavaa, jos jättäisit myös nimimerkin kommentoidessasi anonyymisti :)